K O L P A L . I R

آیا فالور بخریم یا نه؟

برای بسیاری از افراد خصوصا کسانی که صاحب کسب و کار در اینستاگرام هستند یا صفحاتی در اینستاگرام دارند که میخواهند در کنار آن به جذب تبلیغ و درآمدزایی بپردازند همیشه این سوال برایشان پیش می آید که آیا فالور بخریم یا نه؟ فالور چه ضرر هایی دارد؟ آیا فالور خریدنی فایده ای هم دارد؟ در ادامه قصد داریم به صورت کوتاه به این سوالات پاسخ بدهیم.

با ما همراه باشید…

کسب و کارهایی که به تازگی در اینستاگرام شروع کرده اند.

بسیاری از کسب و کارها و افراد از قبل در محیط های مجازی دیگر از قبیل سایت اینترنتی، تلگرام، لینکدین و … مشغول به فعالیت و دارای اعتبار هستند و قصد دارند این فعالیت خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز فعال نمایند. 

قطعا در ابتدای کار تعداد فالور، لایک ، کامنت و بازدید پست اینستاگرامی بسیار پایینی خواهند داشت و نیازمند مدیریت اصولی پیج اینستاگرام برای بهبود موارد ذکر شده دارند که این خدمات را ما به مشتریان خود ارائه می دهیم. اما در کسب و کارها و فعالیت های مجازی از دست دادن زمان و عقب نیفتادن از رقبا حرف اول را میزند حتی در ظاهر! 
تصور کنید دارای کسب و کار قدرتمندی هستید که قصد دارید جدیدا صفحه اینستاگرامی ایجاد کنید و آن را به مشتریان خود معرفی نمایید یا مشتریانی از طریق اینستاگرام، کسب و کار شما را مشاهده کنند! وقتی با تعداد کم فالور، لایک و بازدید و … پیج شما مواجه شوند اولین حس منفی به مشتری منتقل می شود که این کسب و کار ضعیف است ، دومین حس منفی که به مشتری القا می شود، واقعی نبودن یا غیر فعال بودن این کسب و کار هست. پس در زمان کوتاهی از صفحه اینستاگرام شما خارج می شود و سفارش و ارتباط بعدی به وجود نخواهد آمد.

پیشنهاد ما به این کسب و کارها برای شروع ، خرید فالوور (تعداد آن بستگی به بزرگی کسب و کار و رقبای شما دارد) و تا مدتی خرید لایک برای هر پست جدید که درج می کنید خریداری شود. قطعا این کار باید حتما به مرور به صورت اصولی پیج توسعه و مدیریت شود که در صورت نیاز این خدمات را ما با قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می کنیم.

آیا فالوور بخریم؟

کسب و کارهایی که به مرحله گذر از مرحله مبتدی به پیشرفته رسیده اند.

بسیاری از کسب و کارها چندین هزار فالور بدست آورده اند اما هنوز تعداد آن کمتر از ۱۰ هزار فالوور یا همان به اصطلاح ۱۰k فالور رسیده اند. 

همانطور که این کسب و کارها می دانند برای استفاده از امکان درج لینک در استوری (ارجاع از صفحه اینستاگرام به سایت) نیازمند حداقل ۱۰ هزار فالور در اینستاگرام هستند. تا از این امکان حرفه ای و متمایز بهره مند شوند. 

برای این دست از کسب و کارها هم ما توصیه میکنم در کنار مدیریت اصولی صفحه اینستاگرام خود، حتما از خرید فالور غافل نشوند تا بتوانند تعداد زیادی از مشتریان را به سمت سایت یا صفحه تلگرام خود از طریق لینک استوری بکشانند.

همچنین تعداد بالای فالور حس اطمینان و اعتماد بیشتری به مشتریان و بازدیدکنندگان پیج منتقل می کند که این موضوع در افزایش جذب مشتری و افزایش نرخ خرید تاثیر بسزایی خواهد داشت. اما از این نکته غافل نشوید که فالور زیاد باید همراه با لایک و تعداد کامنت بالا باشد، در غیر اینصورت مخاطبان به فیک بودن اکثریت فالورها پی خواهند برد.