توسط: تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
  • این روش ساده و سریع است و فونت پیش فرض را برای تمام کارپوشه های جدیدی که ایجاد می کنید تغییر می دهد.

مراحل:

  1. روی تب File در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.
  2. در منوی سمت چپ، روی Options کلیک کنید.
  3. در پنجره Options، در سمت چپ، روی General کلیک کنید.
  4. در بخش When creating new workbooks، در کادر Use this font، فونت دلخواه خود را از لیست کشویی انتخاب کنید.
  5. در کادر Font size، اندازه فونت دلخواه خود را انتخاب کنید.
  6. روی دکمه OK کلیک کنید.

با استفاده از این روش، فونت و اندازه فونت پیش فرض برای تمام کارپوشه های جدیدی که ایجاد می کنید به تنظیمات انتخاب شده شما تغییر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید