- این روش ساده و سریع است و فونت پیش فرض را برای تمام کارپوشه های جدیدی که ایجاد می کنید تغییر می دهد.
مراحل:
- روی تب File در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.
- در منوی سمت چپ، روی Options کلیک کنید.
- در پنجره Options، در سمت چپ، روی General کلیک کنید.
- در بخش When creating new workbooks، در کادر Use this font، فونت دلخواه خود را از لیست کشویی انتخاب کنید.
- در کادر Font size، اندازه فونت دلخواه خود را انتخاب کنید.
- روی دکمه OK کلیک کنید.
با استفاده از این روش، فونت و اندازه فونت پیش فرض برای تمام کارپوشه های جدیدی که ایجاد می کنید به تنظیمات انتخاب شده شما تغییر خواهد کرد.