اینستاگرام را می توان بهترین پلتفرم در میان شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن برند تجاری از طریق محتواهای تصویری دانست. با جستجو و دیدن نمایه و محتوای پیجهای موفق میتوانید به انسجام و زیبایی آنها پی ببرید. در واقع یکی از عواملی که سبب میگردد تا شما در تجارت از طریق این پلتفرم موفق باشید یادگیری و به کارگیری نکات مرتبط با زیبا شناسی برند است. اینگونه نیست که شما تنها با قرار دادن پست یا استوری و بدون رعایت کردن نکات زیبایی شناسی قادر خواهید بود مشتری و مخاطب بالقوه و یا بافعل جذب کنید.
برای پیشرفت در این حوزه لازم است از رنگ برند خود در تولید محتواهای گرافیکی استفاده نمایید، فرم خاصی را برای محتواهای خود در نظر بگیرید، به چیدمان پست ها و لحنی که در نوشتن محتوا به کار میبرید نیز بسیار توجه داشته باشید.